Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, NATO Zirvesi süresince kentteki tüm sağlık kuruluşlarının hizmetlerini normal işleyiş ve tam kapasiteyle sürdüreceğini açıkladı.
‘ankara’daki tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecek'
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecektir. Ayrıca şehir içi ulaşımda yaşanabilecek yoğunluk ihtimali de dikkate alınarak MHRS planlamasında gerekli düzenlemeler yapılmış, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişiminin kesintisiz şekilde devam etmesi amaçlanmıştır.
NATO Zirvesi gibi uluslararası organizasyonlarda alınan tedbirler olağan ve uluslararası standartlara uygun uygulamalardır. Yapılan tüm planlamalar, ülkemizin güçlü organizasyon kapasitesini ortaya koyarken, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmaya devam etmesini sağlamayı hedeflemektedir. Kamuoyunun, doğruluğu teyit edilmemiş dezenformasyon içeriklerine itibar etmemesi önemle rica olunur. Kamuoyuna saygıyla duyurulur" ifadelerine yer verildi.
