Gaziantep'te 1 yıl önce parkta silahla vurularak öldürülen Fatma Köklü'nün davasında sanık eski koca, 4'üncü kez hakim karşısına çıktı. Gaziantep 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmada maktulün ailesi, avukatları, sanık ve sanık avukatları hazır bulundu.
Duruşmada söz alan maktulün annesi, "Kızıma iftira atıyor. Sanığın en ağır cezayı almasını istiyorum" dedi.
Mütalaaya katılmadığını söyleyen sanık Mehmet Y., cinayeti tasarlayarak işlemediğini savunarak, "Öyle bir şey yapacak olsam evliyken yapardım. Beni kullandı. Evinin taşınma parasını bile ben verdim. Eşimi seviyordum. Çocuklarım annesiz ve babasız kaldı. Bana yalan söyledi. Her kötülüğün altında yalan vardır" dedi. Sanık, beraatini ve tahliyesini talep etti.
fatma köklü cinayetinde katile indirim uygulandı
Sanığın savunması sırasında maktulün ilk evliliğinden olan kızı, "Yalan söylüyor, katil" diyerek tepki gösterdi. Bunun üzerine mahkeme başkanı, duruşma düzeninin bozulmaması için genç kızı salondan çıkardı.
Cumhuriyet savcısı esas hakkındaki mütalaasında, sanık Mehmet Y.'nin "kadına karşı tasarlayarak kasten öldürme" ile "ruhsatsız silah taşıma ve bulundurma" suçlarından cezalandırılmasını talep etti. Mahkeme heyeti, sanık Mehmet Y.'ye indirim uygulayarak "kadına karşı kasten öldürme" suçundan müebbet hapis cezasına çarptırdı.
Kaynak: İHA
