"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5279 %0.02
53,0217 %0.24
5.936,20 % -0,74
2.822.358 %-2.838
İşçi Haber Gündem 30 bin sağlık çalışanına istihdam müjdesi

30 bin sağlık çalışanına istihdam müjdesi

Cumhurbaşkanı Erdoğan katıldığı iftar davetinde "Bu yıl içerisinde 29 bin 689 yeni sağlık çalışanını kamuda istihdam etmek için süreci başlattık." dedi.

Okunma Süresi: 2 dk

Cumhurbaşkanı Erdoğan katıldığı iftar davetinde "Bu yıl içerisinde 29 bin 689 yeni sağlık çalışanını kamuda istihdam etmek için süreci başlattık." dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Sergi Salonu'nda sağlık çalışanlarıyla iftar yemeğine katıldı. Erdoğan burada yaptığı konuşmada "Bu yıl içerisinde 29 bin 689 yeni sağlık çalışanını kamuda istihdam etmek için süreci başlattık." dedi.

Erdoğan, şunları kaydetti:

"İSTİHDAM İÇİN SÜRECİ BAŞLATTIK"

"Tıp fakültelerinin de sayılarını artırmak suretiyle doktorlarımızın gelişini de artıralım. Bakanıma da söyledim, 'Bak hemşire noktasında sağlık meslek liselerine galiba sıcak bakılmıyor. Sağlık meslek liselerinden mezun olanları da biz Sağlık Bakanlığımızın kapsamında değerlendirelim.' Çünkü hasta başına düşen hemşire sayısını artıracağız. Dolayısıyla hemşire noktasında bir zafiyete asla düşmeyeceğiz. Her hasta başına hemşiremizin geldiğini görecek. O öz güven getirecek kendine. Bu yıl içerisinde 29 bin 689 yeni sağlık çalışanını kamuda istihdam etmek için süreci başlattık."

TOPLAM 30 BİN KİŞİ 

İstihdam edilecek personel sayısının yaklaşık 30 bin olduğunu belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, "İnşallah ilk etapta 12 bin sağlık personelinin alımını gerçekleştireceğiz. Şimdiden hayırlı olsun." dedi. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, şöyle devam etti:

"Adım adım hizmete açtığımız şehir hastaneleriyle Türkiye'deki sağlık hizmetlerinin çıtasını çok daha yükseğe çıkarıyoruz. Bugüne kadar Yozgat, Mersin, Isparta, Adana, Kayseri, Elazığ, Eskişehir, Manisa ve Ankara Bilkent Şehir Hastanelerimizi hamdolsun milletimizin hizmetine sunduk. Böylece dünyanın en modern tesisleri arasında gösterilen toplamda 12 bin yatak kapasiteli 9 şehir hastanemizi ülkemize kazandırmış olduk. Halihazırda 11 şehir hastanemizin yapımı devam ediyor, inşallah Ankara Etlik ve Bursa şehir hastanelerini de yıl bitmeden devreye almış olacağız. 2023 yılına kadar toplam 44 bin 400 yatak kapasiteli şehir hastanesini vatandaşlarımızın istifadesine açmayı hedefliyoruz. Bunun yanında sağlık turizminde de ülkemizi bölgesel bir çekim merkezi haline dönüştürmeye çalışıyoruz. Yıllık 550 bin yabancı hasta rakamına şu anda ulaşmış durumdayız."