"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
28°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,4951 %0.04
52,8444 %-0.19
5.953,69 % -3,08
2.779.819 %-4.004
İşçi Haber Gündem Af çıkacak mı? Yargıtay Başkanından açıklama

Af çıkacak mı? Yargıtay Başkanından açıklama

Yargıtay Başkanı İsmail Rüştü Cirit, af talepleriyle ilgili açıklamalarda bulundu.

Okunma Süresi: 1 dk

Yargıtay Başkanı İsmail Rüştü Cirit,  2018 yılı faaliyetleri, yargı reformu kapsamındaki çalışmalar ve 2019 yılı hedeflerine ilişkin basın toplantısında konuştu.

"AF ÇIKARILMASINA KARŞIYIM"

Cirit yaptığı açıklamalarda "Kurumsal görüşümüz yok ancak ben şahsen af çıkmasına karşıyım, ancak önceki dönemlerde yüzde 40 cezaevine giriliyordu, şu an yeni ceza ve infaz yasası hem ceza artırıydı hem de cezaevinde kalış süreleri de arttırıldı, Yeni infaz sistem ile bu oran yüzde 66 oldu, yani 10 yıl ceza alan eskiden 4 yıl yatıyordu şimdi 6,5 yıl yatıyorsunuz belki bu oran belli orana getirilebilir, yüzde 50 gibi orana getirilebilir, çünkü cezaevinde yetersizlik herkesçe malum, dedi.

CEZAEVİNDE KALMA SÜRESİ

Başkan Cirit konuşmasının devamında, "af çıkacaksa belki cezaevinde kalma süresi yüzde 50 lere indirilebilir, bu daha adil bir sistem olabilir" dedi.