Adalet Bakanı Akın Gürlek, Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü bünyesinde Norm ve Atama Sistemi kapsamında hazırlanan 2026 yılı İsteğe Bağlı Atama Kararnamesi çalışmalarının sona erdiğini duyurdu.
2 bin 566 personel atamaya hak kazandı
Bakan Gürlek, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğümüzün Norm ve Atama Sistemi kapsamında hazırlanan 2026 yılı İsteğe Bağlı Atama Kararnamesi çalışmaları tamamlanmıştır.
Kararname, kısa süre içerisinde Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğümüzün resmî internet adresinden yayımlanacaktır. Kararname kapsamında atamaya hak kazanan 2 bin 566 personelimize yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum. Kararnamenin; personelimize, ailelerine ve teşkilatımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum.”
