Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamayla istihdam müjdesi verdi.
Pakdemirli, Orman Genel Müdürlüğüne toplamda 5 bin kişinin işe alınacağını açıkladı.
İşte Pakdemirli'nin yaptığı o açıklama:
5 BİN PERSONEL ALIMI
"Atama bekleyen kardeşlerime bir müjde vermek istiyorum. Orman Genel Müdürlüğümüzde istihdam edilmek üzere; 1200 orman mühendisi, 2700 orman muhafaza memuru, 800 memur, 800 şoför olmak üzere toplamda 5 bin personel alımı yapıyoruz. Hayırlı ve uğurlu olsun."

