"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,4877 %0.03
53,0695 %-0.14
6.146,50 % -1,85
2.899.402 %-2.575
İşçi Haber Gündem Bakan Uraloğlu : Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğaz'ında geçti

Bakan Uraloğlu : Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğaz'ında geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini açıkladı. Türk sahipli 11 geminin savaşın başlangıcından bu yana Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığı belirtilirken, bölgede bulunan 7 gemide 177 Türk vatandaşının görev yaptığı ifade edildi. Bakanlık, gemi ve personelin güvenliği için tüm tedbirlerin alındığını vurguladı.

Okunma Süresi: 1 dk

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı bölgesinde Türk gemilerine ilişkin güncel duruma dair açıklama yaptı. Sosyal medya hesabı üzerinden değerlendirmede bulunan Abdulkadir Uraloğlu, şu ifadeleri kullandı:

körfezdeki türk bayraklı gemiler güvenli şekilde çıkış yapıyor

“Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi çevresindeki gelişmeleri anlık olarak takip ediyor, bölgede bulunan gemilerimiz ve vatandaşlarımızla sürekli iletişim halinde kalıyoruz.

Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin bölgeden ayrılmasıyla birlikte, savaşın başladığı tarihten bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden çıkış yaptı.

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi bölgesinde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yapıyor ve bu gemilerden birinin Türk bayrağı taşıdığı bilgisi bulunuyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliğini sağlamak için gerekli tüm önlemleri almaya devam ediyoruz.”