"Haberin İşçisi"
İstanbul
Az bulutlu
26°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5214 %0.02
52,8944 %0.07
5.957,98 % -0,37
2.836.158 %-2.07
İşçi Haber Gündem Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Muharrem Ayı mesajı : 'Kerbela’nın acısını hala yüreğimizde taşıyoruz'

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Muharrem Ayı mesajı : 'Kerbela’nın acısını hala yüreğimizde taşıyoruz'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen “Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması” programında yaptığı konuşmada birlik ve beraberlik mesajı verdi. Ehlibeyt sevgisine vurgu yapan Erdoğan, Muharrem ayının manevi önemine dikkat çekerek, Aşure Günü öncesinde Hazreti Hüseyin ve Kerbela şehitlerini rahmetle andı.

Okunma Süresi: 2 dk

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, akşam saatlerinde ise Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen “Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması” programına katıldı. Programda kısa bir konuşma yapan Erdoğan, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

Ehlibeyt sevdalısı aziz kardeşlerim, sizleri en kalbi duygularımla, hürmetle ve muhabbetle selamlıyorum. Mah-ı Muharrem’in bu manevi atmosferinde sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyorum.

Davetimize icabet ederek soframızı şereflendiren tüm misafirlerimize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Cumhurbaşkanlığı Külliyemize, milletin evine hoş geldiniz. Sizlerin şahsında Ehlibeyt’e ve onun temsil ettiği değerlere gönülden bağlı tüm kardeşlerime selam ve sevgilerimi iletiyorum. Hicri yılın ilk ayı olan, Peygamber Efendimiz’in ‘Allah’ın ayı’ olarak ifade ettiği Mah-ı Muharrem’i tebrik ediyorum. Bu mübarek ayın ülkemiz, milletimiz, İslam âlemi ve tüm insanlık için hayırlara vesile olmasını diliyorum.

Bu ayda tuttuğunuz oruçların, ettiğiniz duaların ve yaptığınız hayırların Allah katında kabul olmasını temenni ediyorum.”

‘Hazreti Hüseyin Efendimizi ve 70’i aşkın yol arkadaşını rahmetle anıyorum’

“Kur’an-ı Kerim’in çağları aşan mesajını insanlığa ulaştıran Peygamber Efendimiz’e salat, onun Ehlibeyt’ine ve tüm sevenlerine selam olsun diyorum. Müslümanlar olarak yarın Aşure Günü’nü idrak edeceğiz. Şehadetlerinin 1387’nci yıl dönümünde Kerbela’nın Serdar-ı Şehidan’ı Hazreti Hüseyin Efendimizi ve 70’i aşkın yol arkadaşını rahmetle anıyorum.”

Kerbela’nın acısını yüreklerimizde hâlâ taşıyoruz. O hüznü, o burukluğu ve kederi aradan geçen 14 asra rağmen aynı şekilde hissediyoruz. Peygamber Efendimiz’in ‘Benim dünyadaki çiçeğim’ dediği Hazreti Hüseyin Efendimizin ve yol arkadaşlarının şehadetinin acısını bugün de derinden yaşıyoruz.”