"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6600 %0.12
53,1528 %0.09
6.130,13 % 1,67
2.793.631 %-0.455
İşçi Haber İstanbul Kuzey Marmara Otoyolu’nda elektrikli otomobil alev aldı ! Aile bir buçuk dakika arayla kurtuldu

Kuzey Marmara Otoyolu’nda elektrikli otomobil alev aldı ! Aile bir buçuk dakika arayla kurtuldu

Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde seyir halindeyken motor bölümünden dumanlar yükselen elektrikli otomobil kısa sürede alev aldı. Araç sahibi İsmail Yiğit, ailesiyle birlikte Marmaraereğlisi’nden İstanbul’a giderken yaşanan olayda, aracı emniyet şeridine çekerek eşi ve 2 çocuğunu saniyeler içinde tahliye etti.

Okunma Süresi: 2 dk

Saat 21.45 sıralarında Çatalca Kuzey Marmara Otoyolu’nun Nakkaş mevkiinde seyir halindeki bir otomobilde yangın çıktı.

İddiaya göre İsmail Yiğit, ailesiyle birlikte 34 MYK 987 plakalı elektrikli araçla Marmaraereğlisi’nden İstanbul’a doğru yola çıktı. Yolculuk sırasında bir süre sonra motor kısmından duman yükseldiğini fark eden Yiğit, aracı emniyet şeridine çekerek ailesini araçtan çıkardı.

motoru yanan elektrikli araç 12 dakikada küle döndü

Sürücü Yiğit, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu ve arkasında seyreden arkadaşıyla birlikte yangına kendi imkânlarıyla müdahale etmeye çalıştı. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Alevlerin kısa sürede tüm aracı sarması üzerine yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangın sırasında panik yaşayan Yiğit’in eşi ve iki çocuğu, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından tedbir amaçlı ambulansla hastaneye götürüldü. Yangın sonrası otomobil kullanılamaz hale gelirken, araç tamamen yanarak demir yığınına döndü. Olay anları, araçtakilerin tahliyesi ve alevlerin otomobili sarması cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

‘şu an bizim ölüm haberimizi yapıyor olabilirdiniz’

Olayla ilgili konuşan İsmail Yiğit, ölümden kıl payı kurtulduklarını belirterek şunları söyledi:

Aracım 2025 model, mart çıkışlı ve 29 bin kilometrede. 6 ay önce yetkili servisten garantili arabam. Bütün bakımlarını yaptırdık. Bugün Marmaraereğlisi'nden ailemle birlikte yola çıktım. 100 kilometre hızla seyir halindeyken arabamın altından dumanlar çıkmaya başladı. Bir buçuk dakika içerisinde motordan kaynaklı yandı. 12 dakika içerisinde bütün araba bu hale geldi. Arabanın bagaj kapağı yok. Ön cam yandı, kaputu yandı. Garantili araba nasıl bu hale geldi bilmiyorum. Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım. Ailemi çıkardıktan bir buçuk dakika sonra araçtan şarj aletimi almaya çalıştım kapılar kitlenmişti. Allah'tan arkamızda bizimle birlikte seyreden bir arkadaşımız vardı. Dumanları gördük, hemen emniyet şeridine çektik. Çocukları tahliye ettik. Yoksa şu an belki de bizim ölüm haberimizi yapıyor olabilirdiniz. Ambulans geldi, eşim ve çocuklarıma ön tedaviyi yaptılar. Kontrol için de hastaneye geçtiler” dedi.

Kaynak: DHA