"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6293 %0.12
53,0867 %0.03
6.039,80 % 0,18
2.809.933 %-1.972
İşçi Haber Spor A Milli Takım futbolcuları, ABD maçının ardından konuştu : Bu turnuvayı telafi edeceğiz

A Milli Takım futbolcuları, ABD maçının ardından konuştu : Bu turnuvayı telafi edeceğiz

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3. hafta maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti. Bu sonucun ardından grupta 3 puana ulaşan Türkiye, son sırada turnuvayı tamamladı. Mücadelenin ardından milli futbolular açıklamalarda bulundu. Arda Güler, "Kötü oynadık ve elendik. Bundan sonra bunu telafi edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Okunma Süresi: 2 dk

A Milli Futbol Takımı, 24 yıl aranın ardından katıldığı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti. Milliler, D grubunun son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti. 

Müsabakanın ardından açıklamalarda bulunan futbolcular, önemli ifadeler kullandı. Arda Güler, turnuvada kötü olduklarını ancak bundan sonra telafi edeceklerini vurguladı. 

ARDA GÜLER: NE DESELER HAKLILAR

A Milli Takım'ın ilk golünü atan ve maçın oyuncusu seçilen Arda Güler, yapılan eleştirilere hak verdiğini belirtti. Genç yıldız, "Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişsiniz sanırım. Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar.

Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz" ifadelerini kullandı. 

ORKUN KÖKÇÜ: ORTADA ONURUMUZ VE ŞEREFİMİZ VARDI

A Milli Takım'ın ikinci golünü atan Orkun Kökçü ise galibiyet almanın önemli olduğunu vurguladı. Kökçü, müsabakanın ardından "Galibiyet almak önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Çok şükür, onları kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması gerekiyor. 

Bunu ne biz ne de ülkemiz hak etti. Çok şey söylenebilir ama şimdi sırası değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu bize" dedi. 

KAAN AYHAN: DUYGUSALLIK VAR, PEK SEVİNEMEDİK 

A Milli Takım'a ABD karşısında galibiyeti getiren golü atan Kaan Ayhan, skora pek sevinmediklerini belirtti. Tecrübeli futbolcu, “Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkese nasip olmaz... Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu. Vincenzo Montella tebrik etti, kolay değil. Herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek kolay değil, ben de hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz” açıklamasında bulundu.