Fenerbahçe’de 6-7 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurul’un ardından yeniden başkanlık koltuğuna oturan Aziz Yıldırım, yeni sezon öncesi kulüpte yoğun bir çalışma temposuna girdi.
Teknik ekip ve futbolcuların sezon hazırlıklarını sorunsuz sürdürebilmesi için tesislerdeki eksikliklerin giderilmesini isteyen Yıldırım, Samandıra Can Bartu Tesisleri ve Düzce Topuk Yaylası’nda incelemelerde bulunarak gerekli düzenlemelerin yapılması talimatını verdi.
TESİSLERDE YOĞUN MESAİ VE YENİ DÜZENLEMELER
Başkan Yıldırım’ın Samandıra’da kendisine özel bir oda hazırlattığı, Topuk Yaylası kampı öncesinde ise Düzce’ye giderek tesislerdeki son durumu yerinde kontrol ettiği öğrenildi. Ayrıca Chobani Stadı başta olmak üzere kulübün tüm tesislerinde kapsamlı bir denetim gerçekleştirildi.
Yapılan incelemelerin ardından bakım, onarım ve yenileme çalışmalarının hızlandırıldığı ifade edildi. Özellikle kamp öncesinde Topuk Yaylası’nda boya-badana işlemlerinin tamamlandığı belirtildi.
AZİZ YILDIRIM MASRAFLARI KENDİ CEBİNDEN KARŞILADI
Milliyet’in haberine göre; Aziz Yıldırım ve yönetim kurulunun, tesislerde yapılan tadilat ve yenileme çalışmalarının maliyetini kulüp bütçesinden karşılamak yerine kişisel olarak üstlendiği ortaya çıktı.
Bu adımın, kulübün mali yapısını koruma ve yeni sezon öncesi bütçeyi transfer ve sportif planlamalara yönlendirme amacı taşıdığı aktarıldı. Teknik direktör İsmail Kartal’ın da yapılan düzenlemelerden memnun olduğu ifade edildi.
