Beşiktaş GAİN, gelecek sezondan itibaren EuroLeague’de mücadele edecek. EuroLeague yönetimi, ligin formatında değişikliğe giderek takım sayısının 20’ye çıkarıldığını açıkladı.
MONACO YERİNE BEŞİKTAŞ GAIN
Bu kapsamda siyah-beyazlı ekip, organizasyona katılan 20. takım oldu.
Ekonomik sıkıntılar yaşayan Monaco’nun yerine turnuvaya dahil edilen Beşiktaş GAİN, EuroLeague hissedar kulüplerinin yaptığı oylamada 13 oy alarak kabul edildi. Böylece siyah-beyazlılar, Avrupa basketbolunun en üst seviyesinde yeniden yer alma hakkı kazandı.
