"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
26°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6310 %0.12
53,1887 %0.22
6.054,48 % 0,42
2.796.051 %-2.522
İşçi Haber Spor Beşiktaş GAİN, yeni sezonda EuroLeague'de yer alacak

Beşiktaş GAİN, yeni sezonda EuroLeague'de yer alacak

EuroLeague yönetimi, yapılan toplantı sonrası EuroLeague'in gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıkladı. Beşiktaş GAİN'in de böylece gelecek sezon EuroLeague'de yer alması kesinleşti.

Okunma Süresi: 1 dk

Beşiktaş GAİN, gelecek sezondan itibaren EuroLeague’de mücadele edecek. EuroLeague yönetimi, ligin formatında değişikliğe giderek takım sayısının 20’ye çıkarıldığını açıkladı. 

MONACO YERİNE BEŞİKTAŞ GAIN 

Bu kapsamda siyah-beyazlı ekip, organizasyona katılan 20. takım oldu.

Ekonomik sıkıntılar yaşayan Monaco’nun yerine turnuvaya dahil edilen Beşiktaş GAİN, EuroLeague hissedar kulüplerinin yaptığı oylamada 13 oy alarak kabul edildi. Böylece siyah-beyazlılar, Avrupa basketbolunun en üst seviyesinde yeniden yer alma hakkı kazandı.