Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren TFF 1. Lig takımı Muğlaspor, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Yeşil-beyazlı ekip, son olarak Serikspor’da forma giyen merkez orta saha oyuncusu Selim Dilli ile sözleşme imzaladı. Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen imza törenine Muğlaspor Mali Komite Üyesi Av. Nacide Bülbül ile Taraftardan Sorumlu Yönetici Yaşar Barış Öksüztepe de katıldı.
SELİM DİLLİ'DEN İLK AÇIKLAMA
İmza töreninin ardından açıklamalarda bulunan Selim Dilli, "Muğlaspor gibi değerli bir camianın parçası olmaktan dolayı çok mutluyum. Takımımızın başarısı için sahada mücadelemin sonuna kadar vereceğim. İnşallah hep birlikte başarılı bir sezon geçireceğiz" dedi.
Muğlaspor yönetimi ise tecrübeli futbolcunun takıma önemli katkılar sağlayacağına inandıklarını belirterek Selim Dilli’ye yeşil-beyazlı forma altında başarılar diledi.
Fotoğraf: İHA
