Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında yaşanan tartışmaların ardından Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, TGRT Haber’e telefonla bağlanarak canlı yayında gündem yaratan açıklamalarda bulundu. Yıldırım’ın açıklamaları, toplantıda yaşanan gerilimi daha da görünür hale getirdi.
'GALATASARAY SEVGİM VAR AMA YENDİM'
Canlı yayında konuşan Yüksel Yıldırım, farklı kulüplere yönelik değerlendirmelerde bulunarak, “Galatasaray sevgim var ama Galatasaray’ı yendim. Kulüpler Birliği’nde herkes benim yanımda eziliyor. Barış Göktürk prim yapıp başkan olmak için bana sallıyor” ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe yönetimine ilişkin değerlendirmelerde de bulunan Yıldırım, yabancı kuralı ve kulüpler arasındaki eşitsizlik iddialarına değindi.
“Hiçbir kulüp yabancı kuralından memnun değil. Dört büyükler devletten arazi alıyor, transfer yapıyor. Fenerbahçe düşmanı olarak gösterilmeye başlandım. Barış Göktürk ‘sus konuşma’ dedi, ‘haddini bil’ dedim. Göktürk saygısızlık yaptı, karşılığını verdim” dedi.
'BARIŞ GÖKTÜRK ŞOV YAPIYOR'
Barış Göktürk ile yaşanan tartışmaya da değinen Yıldırım, sert ifadeler kullandı. “Fenerbahçe düşmanlığım yok, dost olmak istiyorum. Dört büyükler devletten yardım alıyor. Dört büyüklere karşı duracak tek başkan Yüksel Yıldırım. Barış Göktürk bana satır aralarında hakaret etti, tehdit yok. Taraftara şirin görünmek için şov yapıyor” ifadelerini kullandı.
'FENERBAHÇE ŞAMPİYONLUK BASKISI ALTINDA'
Sezon değerlendirmesi de yapan Yıldırım, şampiyonluk yarışına ilişkin dikkat çeken sözler sarf etti.
“Fenerbahçe şampiyon olmak için çok gergin geliyor. Aziz Yıldırım şampiyon olamazsa ortada TFF kalmaz. En geç üçüncü haftadan sonra inanılmaz bir kargaşa başlayacak. Fenerbahçe büyük baskı altında, tek bir kurşunu var” dedi.
