"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
30°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6600 %0.12
53,1528 %0.09
6.130,13 % 1,67
2.807.627 %1.507
İşçi Haber Spor Yüksel Yıldırım'dan Fenerbahçe açıklaması : Aziz Yıldırım şampiyon olmazsa ortada TFF kalmaz

Yüksel Yıldırım'dan Fenerbahçe açıklaması : Aziz Yıldırım şampiyon olmazsa ortada TFF kalmaz

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Kulüpler Birliği toplantısında Fenerbahçeli yöneticiler ile yaşadığı gerginliğin ardından açıklamalarda bulundu. Yüksel Yıldırım, "Aziz Yıldırım şampiyon olmazsa ortada TFF kalmaz" dedi. İşte detaylar...

Okunma Süresi: 2 dk

Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında yaşanan tartışmaların ardından Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, TGRT Haber’e telefonla bağlanarak canlı yayında gündem yaratan açıklamalarda bulundu. Yıldırım’ın açıklamaları, toplantıda yaşanan gerilimi daha da görünür hale getirdi.

'GALATASARAY SEVGİM VAR AMA YENDİM'

Canlı yayında konuşan Yüksel Yıldırım, farklı kulüplere yönelik değerlendirmelerde bulunarak, “Galatasaray sevgim var ama Galatasaray’ı yendim. Kulüpler Birliği’nde herkes benim yanımda eziliyor. Barış Göktürk prim yapıp başkan olmak için bana sallıyor” ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe yönetimine ilişkin değerlendirmelerde de bulunan Yıldırım, yabancı kuralı ve kulüpler arasındaki eşitsizlik iddialarına değindi.

“Hiçbir kulüp yabancı kuralından memnun değil. Dört büyükler devletten arazi alıyor, transfer yapıyor. Fenerbahçe düşmanı olarak gösterilmeye başlandım. Barış Göktürk ‘sus konuşma’ dedi, ‘haddini bil’ dedim. Göktürk saygısızlık yaptı, karşılığını verdim” dedi.

'BARIŞ GÖKTÜRK ŞOV YAPIYOR'

Barış Göktürk ile yaşanan tartışmaya da değinen Yıldırım, sert ifadeler kullandı. “Fenerbahçe düşmanlığım yok, dost olmak istiyorum. Dört büyükler devletten yardım alıyor. Dört büyüklere karşı duracak tek başkan Yüksel Yıldırım. Barış Göktürk bana satır aralarında hakaret etti, tehdit yok. Taraftara şirin görünmek için şov yapıyor” ifadelerini kullandı.

'FENERBAHÇE ŞAMPİYONLUK BASKISI ALTINDA'

Sezon değerlendirmesi de yapan Yıldırım, şampiyonluk yarışına ilişkin dikkat çeken sözler sarf etti.

“Fenerbahçe şampiyon olmak için çok gergin geliyor. Aziz Yıldırım şampiyon olamazsa ortada TFF kalmaz. En geç üçüncü haftadan sonra inanılmaz bir kargaşa başlayacak. Fenerbahçe büyük baskı altında, tek bir kurşunu var” dedi.