Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, kent genelinde yürüttükleri çalışmalar kapsamında uygulama noktasında iki otomobili durdurdu. Araçlarda yapılan detaylı aramalarda 14 parça halinde toplam 7 kilo 550 gram sentetik uyuşturucu madde ele geçirildi.
UYUŞTURUCUYLA YAKALANAN 2 ŞÜPHELİ TUTUKLANDI
Operasyon kapsamında, kamu görevlisi olduğu öğrenilen 2 şüpheli gözaltına alındı. Emniyetteki işlemleri tamamlanan zanlılar, “uyuşturucu madde imal ve ticareti yapma ve nakletme” suçlamasıyla adliyeye sevk edildi. Sulh ceza hakimliğine çıkarılan şüpheliler, yapılan değerlendirme sonucunda tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Kaynak: AA
