İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince Eskişehir’de farklı tarihlerde meydana gelen 3 ayrı evden hırsızlık olayının aydınlatılmasına yönelik çalışma yapıldı. Yürütülen çalışmalar neticesinde çeşitli altın ve ziynet eşyaları ile 20 bin TL nakit paranın çalındığı, olaylarda toplam 1 milyon 20 bin TL maddi zarar oluştuğu tespit edildi.
İki şüpheli tutuklandı, diğer zanlılar aranıyor
Yapılan çalışmalar kapsamında E.T. ve D.Ç. isimli kadın şüpheliler yakalandı. İki şüpheli, emniyetteki işlemlerinin adından çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı. Diğer şüpheli şahısların yakalanmasına yönelik çalışmaların Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince devam ettiği öğrenildi.
Kaynak: İHA
