"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
29°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5009 %0.04
52,8993 %-0.08
6.008,20 % -2,20
2.798.354 %-3.801
İşçi Haber Gündem Bakan Çiftçi, Sağlık Bakanı Memişoğlu ile görüştü

Bakan Çiftçi, Sağlık Bakanı Memişoğlu ile görüştü

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ile Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Ankara'da bir araya geldi. Görüşmede ''HAYAT 112 Acil'' mobil uygulaması, afetlere müdahale kapasitesinin artırılması, bağımlılıkla mücadele ve kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi gibi başlıkları ele aldı.

Okunma Süresi: 1 dk

Bakan Memişoğlu'nu Sağlık Bakanlığı'nda ziyaret eden Çiftçi, NSosyal'deki hesabından yaptığı paylaşımda, vatandaşların huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi noktasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdiklerini belirtti.

Afetlere Müdahale ve Bağımlılıkla Mücadelede İş Birliği Vurgusu

Görüşmede, vatandaşların acil durumlarda devletin yardım eline daha hızlı ulaşmasını sağlayan "HAYAT 112 Acil" mobil uygulaması, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığını yakından ilgilendiren konularda kurumlar arasındaki iş birliğinin artırılması başta olmak üzere birçok konuda istişarelerde bulunduklarını aktaran Çiftçi, şunları kaydetti:

Muhterem Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, güçlü kurumlar arasındaki eş güdümü daha da pekiştirerek, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla aziz milletimize hizmet etmeyi sürdüreceğiz. Nazik ev sahipliği dolayısıyla Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum. Allah, devletimize güç, milletimize sağlık ve esenlik, ülkemize huzur ve bereket nasip eylesin.”