Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT)'liler, 26 Mayıs’ta Yenikapı’da mitingde bir araya gelecek.
EYT’lilerin İstanbul mitingi için valiliğe yaptığı başvuruya olumlu yanıt geldi. EYT’liler 26 Mayıs’ta Yenikapı’da buluşacak.
VALİLİK ONAYLADI
Emeklilikte Yaşa Takılanlar Derneği, #EmeklilikteYaşaTakılanlar hasthag'i ile onay belgesini aldığını duyurarak çağrıda bulundu.

Twitter hesabından yapılan açıklamada, "26 Mayıs için onay belgemizi aldık, Bir olmaya, birlik olmaya Yenikapı ya geliyoruz.
Haklıyız, kazanacağız. Buna olan inancımız tamdır. Haydi kaderdaşlar Yenikapı'ya." ifadeleri yer aldı.

