"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
30°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5182 %0.02
53,0216 %0.3
6.028,67 % 0,81
2.762.549 %-0.509
İşçi Haber Spor Abdullah Şahindere, Gençlerbirliği'ne veda etti

Abdullah Şahindere, Gençlerbirliği'ne veda etti

Gençlerbirliği altyapısından yetişen Abdullah Şahindere, kulübe veda etti. Ayrılışını sosyal medya üzerinden duyurdu.

Okunma Süresi: 2 dk

Savunma oyuncusu Abdullah Şahindere, uzun yıllar formasını giydiği Gençlerbirliği Kulübü'ne veda etti. 23 yaşındaki futbolcu, sosyal medya platformu Instagram üzerinden yaptığı paylaşımda, kulüple olan duygusal bağlarını ifade etti. Abdullah, 'Tam 12 yıl önce büyük hayallerle adım attığım Gençlerbirliği'nden bugün ayrılıyorum.' şeklinde bir mesaj paylaştı.

Mesajında, birlikte çalıştığı teknik direktörlere, takım arkadaşlarına, kulüp personeline, taraftarlara ve kendisine destek olan herkese teşekkür eden Abdullah, Gençlerbirliği'nin kendisi için sadece bir futbol kulübü olmadığını belirtti. 'Bu kulüp benim için çocukluğumun, gençliğimin, hayallerimin ve karakterimin şekillendiği bir yuva oldu.' ifadelerini kullandı.

12 Yılın Anıları ve Deneyimleri Nelerdi?

Abdullah Şahindere, Gençlerbirliği'nde geçirdiği 12 yıl boyunca birçok anı biriktirdiğini vurguladı. 'Bu arma altında büyüdüm, öğrendim, düştüm, kalktım ve her geçen gün daha güçlü olmayı öğrendim.' diyen futbolcu, bu süre zarfında şampiyonluk sevinçleri yaşadığını, zor günler geçirdiğini ve küme düşmenin üzüntüsünü hissettiğini aktardı.

Gençlerbirliği formasıyla sahada geçirdiği her anın kendisi için özel olduğunu belirten Abdullah, 'Bazen mutluluktan, bazen hüzünden gözyaşı döktüm. Ama hangi şartta olursa olsun sahaya çıktığım her an bu formayı gururla taşıdım ve son düdüğe kadar mücadele ettim.' şeklinde duygularını ifade etti.

Gençlerbirliği'nin Kalbimdeki Yeri Nedir?

Abdullah, kulüpten ayrılmasına rağmen Gençlerbirliği'nin kalbinde her zaman özel bir yere sahip olacağını dile getirdi. 'Bugün yollarımız ayrılsa da Gençlerbirliği'nin kalbimdeki yeri hiçbir zaman değişmeyecek.' diyerek, kulübün kendisine sadece futbolu değil; sadakati, mücadeleyi ve pes etmemeyi öğrettiğini belirtti.

Son olarak, 'Bir gün yollarımız yeniden kesişmese bile kalbimin bir köşesinde her zaman sen olacaksın.' diyerek, Gençlerbirliği formasını giydiği her anın hayatının en değerli hatıraları olarak kalacağını vurguladı. Abdullah Şahindere'nin bu veda mesajı, futbolseverler ve kulüp camiası tarafından dikkatle karşılandı.