TFF 3. Lig ekiplerinden Karşıyaka, iç transfer çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. İlk olarak teknik direktör Burhanettin Basatemür ile yeni sözleşme imzalayan İzmir ekibi, ardından tecrübeli çalıştırıcının raporları doğrultusunda kadro yapılanmasına yöneldi. Yeşil-kırmızılılar, bu kapsamda sözleşmesi sona eren oyuncularla görüşme kararı aldı.
ALPAY EROĞLU İLE GÖRÜŞME OLUMLU GEÇTİ
Karşıyaka, ilk olarak 25 yaşındaki orta saha oyuncusu Alpay Eroğlu ile bir görüşme gerçekleştirdi. Yapılan görüşmenin olumlu geçtiği öğrenilirken, Alpay’ın da yeni sezonda yeşil-kırmızılı formayı giymeye sıcak baktığı ifade edildi.
Karşıyaka’nın oyuncuya yeni sözleşme teklifini sunduğu, tarafların önümüzdeki günlerde yeniden bir araya gelerek son detayları görüşmesinin ve anlaşmanın resmiyete dökülmesinin beklendiği belirtildi.
Kaynak: İHA
