"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
26°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5181 %0.02
52,9278 %0.13
5.952,72 % -0,46
2.865.780 %-1.558
İşçi Haber Spor Optimist Milli Takımı, dünya ikincisi oldu : Fas'ta tarihi başarı

Optimist Milli Takımı, dünya ikincisi oldu : Fas'ta tarihi başarı

Fas'ta düzenlenen 2026 Optimist Dünya Şampiyonası'nda mücadele eden Optimist Milli Takımı, takım yarışlarında gümüş madalya kazanarak dünya ikincisi oldu. Ay-yıldızlı ekip, 71 ülkenin yer aldığı organizasyonda tarihi bir başarı elde etti.

Okunma Süresi: 1 dk

Türkiye Yelken Federasyonu tarafından yapılan açıklamaya göre, 2026 Optimist Dünya Şampiyonası kapsamında gerçekleştirilen takım yarışlarında mücadele eden Optimist Milli Takımı, başarılı performansıyla dikkat çekti.

FİNALDE RAKİP İSPANYA OLDU

71 ülkenin katıldığı organizasyonda finale kadar yükselen milliler, altın madalya mücadelesinde İspanya ile karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan yarışların ardından Türkiye, şampiyonayı ikinci sırada tamamladı.

GENÇ YELKENCİLERDEN TARİHİ BAŞARI

Cengiz Eren Güvenç, Eren Kaan Erendemir, Metehan Asar, Yağmur Öztekin ve Emir Tombuloğlu'ndan oluşan Optimist Milli Takımı, elde ettiği dereceyle Türk yelkenciliği adına önemli bir başarıya imza attı.

Ay-yıldızlı ekip, Fas'ta düzenlenen dünya şampiyonasını gümüş madalya ile tamamlayarak Türkiye'ye büyük gurur yaşattı.

Fotoğraf: AA