İçişleri Bakanlığı, Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri illerinde uyuşturucu madde bulunduran şahıslara yönelik operasyon gerçekleştirildiğini duyurdu. Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ile Cumhuriyet Başsavcılıkları koordinesinde yürütülen saha çalışmaları neticesinde, belirlenen adreslere eş zamanlı baskınlar yapıldı. Operasyonlar kapsamında toplam 341 şüpheli jandarma ekipleri tarafından yakalanarak gözaltına alındı.
operasyonlara 634 jandarma personeli katıldı
Bakanlık tarafından paylaşılan verilere göre, yürütülen operasyonel faaliyetlerde geniş bir kadro görev aldı. Belirlenen illerdeki adreslere yapılan baskınlarda; 146 asayiş timi ve 8 komando timi olmak üzere toplam 634 jandarma personeli hazır bulundu.
Fiziki takipleri yapılan adreslerde gerçekleştirilen aramalara jandarma personeline ek olarak 13 özel eğitimli narkotik arama köpeği de katıldı. İçişleri Bakanlığı, adli süreçlerin ilgili Cumhuriyet Başsavcılıkları tarafından takip edildiğini ve yasal prosedürlerin sürdürüldüğünü bildirdi.
