İzmit Belediyesi, İzmit Körfezi’nde 1 Mart 1958 yılında yaşanan Üsküdar Vapuru faciasında hayatını kaybedenleri anacak.KOCAELİ(İGFA)- İzmit Belediyesi, 1 Mart 1958’de İzmit Körfezi’nde çoğu öğrenci olan 600 yolcusuyla İzmit iskelesinden hareket ettikten sonra aniden çıkan fırtınaya yakalanarak batan Üsküdar Vapurunda hayatını kaybedenleri anacak. Üsküdar Vapuru Faciasında hayatını kaybedenler için 1 Mart Salı günü saat 12.00’de İzmit Vapur İskelesinden denize çelenk bırakılacak.
Okunma Süresi: 1 dk
Gaziantep Havalimanı'na iniş yapan uçağın lastiği patladı : 186 yolcu tahliye edildi
#Gaziantep / 22 Haziran 2026
Suriye Cumhurbaşkanı Şara : Lübnan’ı kurtaracak bir çözüm arıyoruz
#Gündem / 22 Haziran 2026
