Bu yıl 5. kez düzenlenen Climbolic Efes Ultra Maratonu’nda Manisa Büyükşehir Belediyespor’un başarılı sporcusu Özlem Işık zirveye yer aldı. 12 kilometrelik parkuru 51 dakikada tamamlayan yeşil-beyazlı sporcu, kadınlar kategorisinde genel klasmanda 1. olmayı başardı.MANİSA (İGFA)- Climbolic Efes Ultra Maratonu İzmir’de bu yıl 5. kez düzenlendi. Zorlu maratonda Manisa Büyükşehir Belediyespor adına Özlem Işık mücadele etti. Yeşil-beyazlı sporcu 12 kilometrelik parkuru 51 dakikada tamamladı. Işık, bu sonuçla yarışı kadınlar kategorisinde genel klasmanda 1. tamamladı. Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulüp Başkanı Mehmet Güzgülü de sporcuyu tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.
Okunma Süresi: 1 dk
Alara Çayı'nda kaybolan genci arama çalışmaları sürüyor
#Antalya / 27 Haziran 2026
Yeraltı dizisine yeni transfer iddiaları : İsmail Hacıoğlu mu katılıyor?
#Gündem / 27 Haziran 2026
