"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
26°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5206 %0.02
52,9974 %0.26
5.970,43 % -0,16
2.869.086 %-1.44
İşçi Haber Gündem Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başkan Ali Tombaş'ı kabul etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başkan Ali Tombaş'ı kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş’ı kabul etti. Başkan Tombaş görüşmede ilçede devam eden projeler hakkında Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı bilgilendirirken yeni proje ve yatırımlara ilişkin çalışmalarını arz etti.

KAYNAK: İHA
Okunma Süresi: 2 dk

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, Başkent’te üst düzey ziyaretlerini sürdürüyor. AK Parti TBMM Grup Toplantısı’na katılan Başkan Tombaş, toplantının ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından özel olarak kabul edildi. Görüşmede Sultanbeyli’de hayata geçirilen hizmetler, sürmekte olan çalışmalar ve önümüzdeki dönemde planlanan yatırımlar değerlendirildi.

Görüşmenin Sultanbeyli adına verimli geçtiğini ifade eden Başkan Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ilçeye ve hemşehrilere selamlarını ilettiğini aktardı. Ayrıca; AK Parti İstanbul İl Başkanı Abdullah Özdemir, İstanbul Milletvekilleri Yahya Çelik ve Hasan Turan ile İlçe Başkanı Ayhan Üşdi görüşmede yer aldı.

'Yeni projelerimizi Cumhurbaşkanımıza arz ettik'

Görüşmeye ilişkin Başkan Ali Tombaş, şunları söyledi:

"Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında düzenlenen AK Parti TBMM Grup Toplantısı’na katıldık. Toplantının ardından Sayın Cumhurbaşkanımızla bir araya gelerek Sultanbeyli’de yürüttüğümüz çalışmaları, devam eden yatırımlarımızı ve yeni dönem hedeflerimizi arz etme imkânı bulduk. Eğitimden spora, ulaşımdan sosyal yaşam alanlarına kadar hemşehrilerimizin ihtiyaçlarını önceleyen, yaşam kalitesini yükselten hizmetleri ilçemize kazandırmayı sürdürüyoruz. Attığımız her adımda, milletimize hizmet etme sorumluluğuyla ve ilçemizin geleceğini önceleyen bir vizyonla hareket ediyoruz. Cumhurbaşkanımızın liderliğinde başlattığımız hizmet yolculuğunu kararlılıkla sürdürüyoruz. Sultanbeyli’ye yeni yatırımlar kazandırmak, hemşehrilerimizin hayatını kolaylaştıran projeleri hayata geçirmek için gece gündüz çalışmaya devam edeceğiz. İlçemize gösterdikleri ilgi, destek ve güven için muhterem Cumhurbaşkanımıza tüm hemşehrilerimiz adına şükranlarımı sunuyorum" dedi.

Kaynak: İHA