"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6307 %0.12
53,1553 %0.15
6.111,88 % 1,37
2.795.312 %1.133
İşçi Haber Gündem Gelinim Mutfakta'da bu hafta kim elendi, kim birinci oldu? İşte 15 bileziğin sahibi olan o gelin

Gelinim Mutfakta'da bu hafta kim elendi, kim birinci oldu? İşte 15 bileziğin sahibi olan o gelin

Gelinim Mutfakta programında bugün büyük final heyecanı yaşandı. Yarışmacılar, altın bilezikler için kıyasıya mücadele etti.

Okunma Süresi: 2 dk

Kanal D'nin popüler yarışma programı Gelinim Mutfakta'da 26 Haziran 2026 tarihinde büyük bir final heyecanı yaşandı. Tüm gelinler, hem gün sonu yarım altın kazanmak hem de elenmemek için yoğun bir çaba sarf etti. Yarışmanın bu bölümünde, izleyiciler ve yarışmacılar merakla sonuçları bekledi. Peki, Gelinim Mutfakta'da bugün kim elendi ve 15 altın bileziği kim kazandı?

Gelinim Mutfakta'da Final Günü Heyecanı Nasıldı?

26 Haziran 2026 Cuma günü, Gelinim Mutfakta'da heyecan doruk noktasına ulaştı. Gelinler, günün tarifi olan tepside adana kebabını en iyi şekilde hazırlamak için tezgah başına geçti. Zamanla yarışan gelinler, kayınvalidelerin puanlama yapacağı anı bekleyerek yoğun bir tempoda çalıştı. Kayınvalideler, yapılan yemekleri tek tek değerlendirerek puanlarını belirledi.

Bu final gününde, tüm haftanın puanları yarışmacıların kaderini belirledi. Yarışmanın sonucunu etkileyen bu puanlar, gelinlerin performansını doğrudan etkiledi. Gelinim Mutfakta'da elenen isim ve kazananlar merakla bekleniyordu.

Bugün Kim Elendi ve 15 Altın Bileziği Kim Aldı?

Gelinim Mutfakta'da bugün elenen isim Ruken oldu. Ruken ve kaynanası Hanım Hanım, yarışmadan ayrılırken 15 altın bileziği kazanan isim ise Aysun olarak belirlendi. Aysun, büyük finale ulaşarak bu ödülü kazandı ve yarışmanın en başarılı isimlerinden biri oldu.

Gelinim Mutfakta'da günün en yüksek puanını alan gelin ise Tuğba oldu. Tuğba, 18 puan alarak diğer yarışmacılardan sıyrıldı. Diğer yarışmacıların puan sıralaması ise izleyiciler tarafından dikkatle takip edildi.

Haftanın Puan Durumu Nasıldı?

Gelinim Mutfakta'da 25 Haziran 2026 tarihinde yarım altın kazanan isim Cemile oldu. 24 Haziran 2026'da ise yarım altın kazanan yarışmacı Tuğba olarak kaydedildi. 23 Haziran 2026 tarihinde yarım altın kazanan isim Aysun oldu. 22 Haziran 2026'da ise Ruken, yarım altın kazanarak haftanın puan tablosuna katkıda bulundu.

Bu süreçte, yarışmacılar arasında kıyasıya bir rekabet yaşandı. Gelinim Mutfakta'da her hafta olduğu gibi bu hafta da izleyiciler, yarışmanın sonuçlarını merakla takip etti.