Sivasspor Divan Kurulu Üyesi Kemal Çağlayan, kulüpte yaşanan yönetim belirsizliğinin kısa sürede sona ereceğini belirterek, "Bu sıkıntı 1 hafta içerisinde çözülecek" dedi.
Sivasspor Genel Kurulu’nda konuşan Divan Kurulu Üyesi Kemal Çağlayan, 19 Mayıs’tan bu yana kulübün geleceği adına yoğun bir çalışma yürüttüklerini ifade etti. Divan kurulunu devraldıkları günden itibaren birçok kişi ve kurumla görüşmeler gerçekleştirdiklerini belirten Çağlayan, tüm temaslarda ortak hedefin Sivasspor’u daha kurumsal bir yapıya kavuşturmak olduğunu söyledi.
SİVASSPOR'UN GELECEĞİNE DEĞİNDİ
Çağlayan, "19 Mayıs günü devraldığımız Sivasspor divanında gerçekten gecesini gündüzüne katarak yoğun mesai kat ettik. Bu süre zarfında birçok kişilerle görüştük. Ancak ortak bir payda vardı; Sivasspor’u kurumsal yönde daha iyi yere getirebilmek. Bu da kısa ölçek içerisinde yapılamıyordu. Bunun için bir süreç gerekiyordu. Bu süreç içerisinde başta Valimiz Yılmaz Şimşek, Belediye Başkanımız Adem Uzun, TBMM AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler ile birlikte çok yoğun bir çalışma içerisine girildi. Çeşitli görüşmeler yapıldı. Bu görüşmeler neticesinde elde ettiğimiz bilgiler doğrultusunda adaylığını açıklamak isteyenler de oldu" diye konuştu.
Kaynak: İHA
