"Haberin İşçisi"
İstanbul
Açık
26°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5214 %0.02
52,9769 %0.22
5.966,13 % -0,24
2.868.923 %-1.339
İşçi Haber Spor Yıldırım Beyazıt Şafakspor'a şok ceza : Ligden ihraç edildi

Yıldırım Beyazıt Şafakspor'a şok ceza : Ligden ihraç edildi

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Yıldırım Beyazıt Şafakspor’u ligden ihraç etti. Kulüp, alınan kararla birlikte 2026-2027 sezonunda da 2. Amatör Küme’de yer alamayacak. Disiplin Kurulu kararı raporlar sonrası oy birliğiyle alındı.

Okunma Süresi: 1 dk

Kayseri 2. Amatör Küme ekiplerinden Yıldırım Beyazıt Şafakspor, sezonun tamamlanmasının ardından Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu tarafından ligden ihraç edildi. Kulüp, alınan kararla birlikte sadece mevcut sezondan değil, 2026-2027 sezonu planlamasından da çıkarıldı.

İHRAÇ VE MEN KARARI ÇIKTI

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Başkan Mustafa Kükürtçü yönetiminde bir araya geldi. Toplantıda hakem, gözlemci ve saha komiseri raporları detaylı şekilde incelendi. Yapılan değerlendirmelerin ardından Yıldırım Beyazıt Şafakspor hakkında kritik bir karar alındı.

Kurulun açıkladığı kararda, Futbol Disiplin Talimatı (FDT) 24/ç maddesi gerekçe gösterildi. Açıklamada, Yıldırım Beyazıt Şafakspor’un ligden ihraç edildiği ve ayrıca 2026-2027 sezonunda 2. Amatör Küme’de yer alamayacağı belirtildi.

RESMİ AÇIKLAMA YAPILDI

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübü hakkında, FDT madde 24/ç indirme maddesi gereğince Yıldırım Beyazıt Şafakspor’un ligden ihraç edilmesine ve ayrıca 2026-2027 sezonunda 2. Amatör Küme’ye alınmamasına karar verilmiştir.”