Kayseri 2. Amatör Küme ekiplerinden Yıldırım Beyazıt Şafakspor, sezonun tamamlanmasının ardından Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu tarafından ligden ihraç edildi. Kulüp, alınan kararla birlikte sadece mevcut sezondan değil, 2026-2027 sezonu planlamasından da çıkarıldı.
İHRAÇ VE MEN KARARI ÇIKTI
Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Başkan Mustafa Kükürtçü yönetiminde bir araya geldi. Toplantıda hakem, gözlemci ve saha komiseri raporları detaylı şekilde incelendi. Yapılan değerlendirmelerin ardından Yıldırım Beyazıt Şafakspor hakkında kritik bir karar alındı.
Kurulun açıkladığı kararda, Futbol Disiplin Talimatı (FDT) 24/ç maddesi gerekçe gösterildi. Açıklamada, Yıldırım Beyazıt Şafakspor’un ligden ihraç edildiği ve ayrıca 2026-2027 sezonunda 2. Amatör Küme’de yer alamayacağı belirtildi.
RESMİ AÇIKLAMA YAPILDI
Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübü hakkında, FDT madde 24/ç indirme maddesi gereğince Yıldırım Beyazıt Şafakspor’un ligden ihraç edilmesine ve ayrıca 2026-2027 sezonunda 2. Amatör Küme’ye alınmamasına karar verilmiştir.”
