İzmit Belediyesi, Birinci Amatör Küme’de şampiyonluk yaşayarak Amatör Süper Lig’e yükselen ilçenin başarılı futbol kulüplerini düzenleyeceği yemek organizasyonunda bir araya getirecek.KOCAELİ (İGFA)- İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü, Kocaeli 1. Amatör Küme’de bu sezon şampiyon olarak gelecek sezon Amatör Süper Lig’de mücadele etme hakkı kazanan İzmit’in üç güzide takımını Wellborn Otel’de düzenleyeceği yemek organizasyonunda bir araya getirecek. 27 Mart Pazar günü gerçekleşecek olan organizasyonda Alikahya Belediye Spor Kulübü, Bekirderespor Kulübü ve İzmit Gültepespor Kulübü oyuncu ve yöneticileri katılacak. Yemekte ayrıca, İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet de yer alacak.
Okunma Süresi: 1 dk
Taksim metro istasyonu neden kapalı ve ne zaman açılacak?
#Gündem / 21 Haziran 2026
WhatsApp Plus Türkiye'de kullanıma sunuldu: Fiyatı ve özellikleri neler?
#Gündem / 21 Haziran 2026
