Trendyol Süper Lig'e veda eden ve 1. Lig'de mücadele edecek olan Antalyaspor'ta teknik direktör arayışları son buldu. Kırmızı-beyazlılar, Bülent Korkmaz ile 1 yıllık sözleşme imzaladı.
BÜLENT KORKMAZ İÇİN İMZA TÖRENİ YAPILDI
Antalyaspor'da teknik direktörlük görevine getirilen Korkmaz için kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde imza töreni düzenlendi.
Törende konuşan kulüp başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın daha önce de Antalyaspor'da görev yaptığını hatırlattı.
Ergün, Antalyaspor'un layık olduğu Süper Lig'e dönmesi için Korkmaz ile anlaştıklarını belirterek, “Hocamıza güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız” ifadelerini kullandı.
